Известие

Collapse
No announcement yet.

Слабо парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Днес след измерване с термометър в духалките се оказва, че няма проблем с клапата топло/студено.
    При напълно загрял мотор, -4* на външния въздух и положение крака, температурата на въздуха на предното стъкло и в краката беше 63* което е много добре. На задните духалки едва 42*.
    При положение крака и лице на средните и задните духалки 38*.
    При положение само лице 62*.

    Поради някаква причина на средните и задните духалки при определени позиции подава въздух с по-ниска температура.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #32
      Правил ли си подобни измервания при атмосферката?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        По мои наблюдения каквото и положение на клапите на разпределение да е зададено, винаги духа през задните духалки макар и доста по-слабо заради разстоянието.
        При положение крака и средни духалки през средните духа по-слабо отколкото положение само средни.
        Така излиза че проблем с парното нямаш, сигурен съм че ако направиш същите измервания лятото на климатик разликите в температурите ще са подобни.
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

        Comment


        • #34
          Абсолютно нормално да духа отзад доста по-студено.
          Но при -4 градуса, вентилатора на средна сила, то изходящия въздух трябва да е около 10 градуса под температурата на антифриза по принцип. Това ако всичко по системата е изрядно и си сигурен най-вече в качеството на радиатора.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #35
            Днес ще мерим и на другата.
            Разлика само 10 градуса не е ли малко? Все пак замерванията са правени при макс. 2000 оборота на мотора - демек няма дебит много на водата.
            Аз мерих вчера попътно на Капата - при 100 км/час и -7 външна - 61 градуса на духалките при челното стъкло, около 80-85 на мотора. Повече не пожела.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
              Днес ще мерим и на другата.
              Разлика само 10 градуса не е ли малко? Все пак замерванията са правени при макс. 2000 оборота на мотора - демек няма дебит много на водата.
              Аз мерих вчера попътно на Капата - при 100 км/час и -7 външна - 61 градуса на духалките при челното стъкло, около 80-85 на мотора. Повече не пожела.
              При -7 не съм мерил и не мога да ти кажа. И не казваш силата на вентилатора. Ако е бил на макс, то може и да е ОК това.
              Но при точно 0 градуса, то изходящия въздух от централните духалки на таблото ми е около 3-4 градуса под темп-а на антифриза. При средна сила на вентилатора. При макс сила на вентилатора го сваля до към 15 градуса разликата.
              Може утре да премеря, защото ще бъде около тази температура сутринта (-7) и да споделя резултата ако е интересно. То и на мен ще ми бъде интересно де.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #37
                Силата средна или леко надолу. То е от значение и колко време се чака де - въздуховодите докато се затоплят... Днес реално замерване на температурата на въздуха в колата, на пасажерската седалка - старт при -13, 15 на финала след 30-на минути пътуване.

                Боби ще напише на туинспарка какво мерихме днес.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #38
                  Значи на Т.С-ка максимална температура на предното стъкло 68* при същата сила на вентилатора и -6* на външния въздух.

                  При положение крака и стъкло на задните духалки 52*
                  При положение крака и лице 53* на средната духалка
                  При положение само лице - 63*

                  Не знам на какво се дължи, но в междинните положения на клапите на средните и задните духалки има много по-добро парно.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #39
                    Като изключим разликата в температурите при средните духалки между двете коли, разлика в силата на струята усеща ли се?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Не, не ми е направило впечатление.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #41
                        Голяма разлика има при двете коли на средните духалки,интересно каква е причината?

                        Comment


                        • #42
                          Според мен проблема идва от разминаване на положенията на тези две клапи
                          Attached Files
                          Last edited by Boby; d.m.y г., 23:16.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #43
                            Днес при -10 градуса на въздуха, максималния изходящ въздух от духалките ми беше 75 градуса. Това при 88 градуса на антифриза и средна сила на вентилатора.
                            На максимална сила на вентилатора изходящия въздух спадна до 67 градуса и за няма една минута колата се охлади до 84 градуса и съответно изходящия въздух започна да пада пропорционално.
                            На около 20-тата минута (или 5-тия километър) в колата сe достигна зададената температура (20,5 градуса) и духалките поддържаха около 60 градуса на изходящия въздух.

                            п.п. Тестовете не са правени на 166-ца, като информация, но все пак да дам някакви данни.
                            Last edited by BO; d.m.y г., 09:23.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #44
                              На мен ми се вижда нормално.При "големите" степени на вентилатора и доста ниските температури навън е нормално да се отнеме от температурата на охл.течност.Така или иначе,веднъж стоплено купето,няма смисъл от "високите" степени на вентилатора.И за колата ще е по-добре.
                              BMW 318ti '96

                              Comment

                              Working...
                              X